středa 27. listopadu 2013

Andy

Upřímně ani moc nevím, co o sobě napsat, proto to udělám lehce a v bodech:
1. Jmenuji se Andrea, kdysi mě oslovovali Anďo (zlatá základka), oslovení Andrejko nesnáším (ale už jsem si nějak zvykla), pak už zbývá jen celé jméno Andrea nebo Andy. Zvítězila přezdívka Andy.
2. Miluju fialovou a růžovou barvu (růžovou v míře - no i když, sami můžete vidět můj kabát no)
3. Studuji ekonomku - ale rozhodně se tím živit nechci, nebaví mě to
4. Učím se francouzsky, mám být na úrovni A2 ale já jsem možná tak na A-1, no učitel to pochopit nechce
5. Miluju Simpsonovy
6. Nesnáším podvádění a neférovost
7. Jsem šíleně náladová
8. Ráda do lidí rýpu
9. Jsem teplomilná
10. Vadí mi, když mám ve škole horší známku ja 1- (ano, přiznávám se)
11. Když se nenaučím do školy, mám výčitky svědomí
12. Nesnáším akné, když jsem chodila do 7. třídy, měla jsem obsypanou celou pusu, dnes šílím z jednoho blbého pupínku, protože mám strach, že se mi to vrátí
13. Nejspíš trpím sebekritizováním
14. Nemůžu se smířit se svou barvou vlasů, vždy se mi bude líbit tmavě hněda
15. Jednou jsem se si tak vlasy nabarvila a vypadala jak sněhurka
16. V obličeji jsem strašná bledule, což nesnáším, a když se opálím, opálí se mi všechno kromě obličeje
17. Mám jedno tetování a chci další
18. Nesnáším svá široká lýtka
19. Jsem Jonatic - už nějakej pátek to bude a těch ffek o nich napsaných
20. Jsem Directioner
21. Na závěr - miluju psaní fan fiction s Doms
 

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat