středa 27. listopadu 2013

Pretty Little Psycho - Prolog

V hlavě se mi rozblikala pomyslná kontrolka a všechny smysly se soustředily jen na jedno - plavovlasou dívku sedící u baru, v jedné ruce držíc sklenku se světle hnědou tekutinou a v té druhé žmoulajíc skoro dokouřenou cigaretu. Nohy měla překřížené do x a natažené před sebe, jako by ji ani trochu netrápilo, že překážely lidem okolo ní. Kolem sebe vrhala sebevědomými pohledy a byla si vědoma těch chtivých, směřovaných jejím směrem. Mezi nimi i ten můj. Tvářila se, jako by jí to tu vše patřilo. Jako by ona byla středem našeho vesmíru a Slunce jí nemohlo konkurovat. Skrze přivřená víčka jsem sledoval, jak natáhla ruku a típla cigaretu, aniž by si z ní jedinkrát potáhla. Její gesta, to, jak pohazovala rozpuštěnými vlasy z jednoho ramene na druhé, bylo těžké držet se od ní dál. A bylo těžké nesplést si ji s ní. S mojí Am. Se stoupající hladinou alkoholu v krvi jsem začínal ztrácet sebekontrolu. Čím dál tím víc jsem chtěl přijít k ní, chytit jí za boky a ty dlouhé nohy si obtočit okolo těch mých. A tvrdě a nemilosrdně ji ošukat. Bojoval jsem s tím, ale ona vypadala tak kurevsky dobře. Dnes v noci by to byla jen další panenka na pohrání, jedna z milionu dobře vypadajících holek, co měla štěstí a zaujala pozornost Liama Payna. Zažila by skvělou noc, ale tím by to končilo. Jenže ona měla v sobě něco víc, něco, co ze mě dělalo naivního hlupáka, stejně jako to bylo s Amy. Jenže Amy tu není, ale sedí tu ona, neznámá, co se jí podobá každým centimetrem svého hříšného těla. A mezitím, co ona nevědomky sedí u baru a snaží se zaujmout, já už vím přesně, co s ní udělám. Naposledy jsem se napil levné whisky, prázdný pohár odložil poslepu na bar a sebevědomým krokem se vydal k ní.

K mé nové Amy.

Žádné komentáře:

Okomentovat