neděle 2. února 2014

Hej Hou, loupežníci jdou, Andy is not dead (Doms neithter, btw)

Velké, velké, obrovské sorry!
Vážně.
Jenže ono to jde se mnou teď skopce.
Nějak nevím, kde se zvrtnout dříve, protože maturita volá a duben je tu za chvíli jak na koni. Na konci dubna mám úplně první zkoušku z Informačních technologii, no a pak to půjde jak po másle - EKO+UCE, Čeština, Ajina, Společenskovědní seminář. No nemůžu se dočkat. Do toho přijímačky na vysokou - to je taky bomba.
Ale i tak, tohle není podstatné. Podstatné je, že jsem udělala něco, co vás, možná, potěší.
Pro ty, co nás ještě nezavrhli a chtějí naše ffky, jsem opravila ffku s Liamem, kterou jsme s Doms napsaly a uložila jsem ji po dílech na blog.
Doms teď jen dotvoří jen obrázek a nastavíme to, ať se to samo zveřejňuje. Ta fan fiction se mi líbí a doufám, že vám se taky bude líbit a budete ji komentovat (tiše prosím).
Takže dneska, ještě dneska! Jen doděláme ten obrázek a je to tu!!!

Těšíte se? Prosím, řekněte, že se někdo těšíte :(

Zatím naschle

Andy


P.S.: Jsem tak mimo, že jsem zazdila i nározky mého oblíbence (Jedno velké sorry i Harrymu, jsem si vědoma, že mu to zlomilo srdce) 
:D :D :D 

Edit od Doms
Obrázek hotový, heh. Doufám, že se Andy nebude zlobit, že je tak jednoduchý... každopádně, mi dal zabrat. Můj klasický problém s přechodem tmavého a světlého pozadí. Proč já si vždy vyberu obrázek, který se nedá jednoduše oříznout, nebo nemá jednobarevné pozadí? Každopádně, nejsem žádný machr v grafice, v tom to možná vězí. 
Teď už jen čekám na Andy, aby ho schválila a hurá, první příspěvek po dvou stoletích bude na světě! :)
Doms


4 komentáře:

  1. Každý den jsem chodila na váš blog s tím, jestli něco nepřibylo .. No, dneska jsem se dočkala :3 Těším se na tu FF-ku :)

    OdpovědětVymazat
  2. A co takhle Be Happy nebo Breaking The Rules?? :( -Gab

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Be Happy už jsme promyslely a doufáme, že brzo napíšeme další díl :) No a Breaking, jestli je teda zájem, tak proč ne :)

      Vymazat
  3. Přečteno, okomentovááno....Doms, ten obrázek je úžasnýýý :3

    OdpovědětVymazat