sobota 30. listopadu 2013

Stužkovák

Lidi,
tak jsem se opět pěkně zřídila (ale na dlouhou dobu mám vystaráno). Včera jsme měli stužkovací večírek. Bylo to vážně super, akorát to neskončilo zrovna idealně - ale o tom později.
Bylo krásný, jak všichni měli společenské oblečení. Tohle je jedna z mála věcí, co se mi na těchhle akcích líbí. Jo, jít pařit do majnlu v tílku s flitry a kraťasy, ze kterých vám div nevylízá zadek je sice fajn (ironie), ale fakt na sebe navléct krásné společenské šaty, obout si úžasné boty na podpatku, ze kterých později bolí nohy a ozdobit se šperky. Uf, dalo mi práci se vystrojit, ale pak to stálo za to.
S učitely byla hrozná sranda, jak s námi trsali na ty starší pecky, tak to bylo nejlepší. U prezenace, kterou dělala jedna holka od nás ze třídy, jsem se div nerozbrečela, protože to bylo krásně udělané. Vůbec se mi od nich nechce pryč. Nejsme sice kolektiv úplně na jedničku, ale kde kdo takový dnes má, i přesto všechno je mám  moc ráda.
Co to pokazilo, byla jedna holka od nás, která si rozsekla hlavu, nevím, co dělala, nebyla jsem u toho, ale spolužák, který nepil a byl tam jako odvoz, ji musel vzít do nemocnice. Má 14 stehů a do konce byla na JIPce protože to měla nad okem a nějak to porušilo její oční nervy. Byli jsme z toho docela otřesení, protože jí tekla spousta krve, celou bílou košili měla červenou - no nic příjemného pro žaludek ožralého člověka - což jsme byli skoro všichni.
Pak jsme šli na zábavu, ale tam už to nebyla taková sranda, protože tam byla spousta jiných lidí. No ono to tak bývá. Navíc, pořád jsem nemocná a beru antibiotika, tak jsem si pak zavolala odvoz a jela domů.
No i tak, náš stužkovák byl legendární, přes všechno co se stalo.
:)
Andy


Žádné komentáře:

Okomentovat