pondělí 3. března 2014

.

Heh, zdravím. Je to asi tak dvě století, co jsme se ozvaly. A abych pravdu řekla, moc výčitek svědomí ani nemám :D.
Andy nemůžete vyčítat nic, ta má před maturitou a já být v její kůži, taky neupřednostním blog před učením, tak to prostě je. Ale jestli chcete, vybijte si zlost na mě, myslím, že to nějak zvládnu.
Navíc, nebudu psát jak jsem toho měla hodně a nestíhala jsem, když pravda je, že jsem tenhle týden měla jarní prázdniny a totálně, ale totálně jsem na blog kašlala. A upřímně, vůbec nevím, jak to bude s psaním. S Andy po dlouhé době zase píšeme, ale to, co píšu sama... myslím, že potřebuju na 'chvíli' oddych. Však ono to zase přijde samo, časem :).
Doms
Naprosto dokonalé video.

1 komentář:

  1. Prosím, prosím holky přidejte už Breaking The Rules nebo Be Happy. :)

    OdpovědětVymazat