pondělí 30. června 2014

Závist je mrcha

Ahoj,
tento článek vůbec nesouvisí s tím, co je v nadpisu, ale abych k tomu něco málo řekla - je to pravda. Je to mrcha a těžce se jí zbavuje. O své vlastní zkušenosti pomlčím.
Jak se vůbec máte? Těch pár lidí, co tu občas zavítá. Pěkně jsme  se tu na to vykašlaly, že? Jenže já měla hlavu v pejru. Maturita, těch 14 dní mi dalo fakt zabrat, měla jsem přesný plán, co jsem se měla naučit a světe div se - fungoval a já odmaturovala (ok, budu znít namyšleně, ale šla jsem tam s tím, že to prostě udělám i kdyby nevím co), no překvapení spíš bylo že jsem to zmákla na docela dobré známky. A tak aspoň to mi vyšlo, když už ne výška jakou jsem chtěla. Praha bude muset rok počkat a já budu muset zlepšit matiku. Bože, to je můj věčný nepřítel.
Dost o škole. Teď si jakžtakž užívám volna a že nevíte co... s Doms jedeme na týden do Londýna v srpnu! Yes! Samy jsme si to zorganizovaly, koupily letenky, ubytování a tak. Hrozně se na to těším a věřím, že ona taky.
Kousek z naší konverzace:


Takže pro vaši informaci, asi takhle to prožíváme :D.

Teď k tématu nejdůležitějšímu: Fan fiction jsou a budou, jen to tu musíme trochu rozjet, protože je to fakt bída :( Mrzí mě, že máme tolik ff rozepsaných a že s tím nehneme, ale nemůžu si pomoct, taková lenora se mnou cloumá. No Be Happy  rozhodně dopíšeme a Breaking prostě musím jeden den opravit a rozkouskovat nebo se z toho zblázním fakt že jo. Pak máme ještě jednu ffku, trend, který se teď ujal - Harry jako Marcel :D
Uvidíme, jak to půjde.

Mějte se hezky


Andy

Žádné komentáře:

Okomentovat