čtvrtek 26. prosince 2013

Vadný internet.


Před dávnými, dávnými časy, když ještě Doms něco zveřejnila na blogu... Ach, já se tak stydím! A přitom to ani nebyla moje chyba... Ale abych začala od začátku. Vysvětlení si totiž zaslouží i Andy, která neměla ani tušení, co se dělo a proč jsem najednou přerušila veškerý kontakt.
Minulý týden, v pondělí večer, si tak s Andy píšeme, jsme v polovině povídky, která měla být pro Vás k Vánocům, když najednou bum, ikonka skypu zbělela, wi-fi hlásila chybu. Původně jsem si myslela, že jde o nějaký výpadek z jejich strany, nestalo by se to poprvé, ale bohužel. Byla jsem docela nervní, kabel na přípojce se rozbil těsně před svátky a hrozilo, že se sem dostanu až za dva týdny v pondělí. Moje maminka je totiž střevo, zatáhla za něco, za co neměla, a bylo. Jak prosté. Můžu být jen ráda, že technik přijel 26., ve svátek, a vše dal do pořádku. Vážně doufám, že se nic podobného už nebude opakovat :).

A aby jste si nemysleli, že jsem na Vás nemyslela, mám pro vás překvapení v podobě jednodílovky, kterou jsem na konec byla nucena rozdělit do tří dílů. A víte co? Je dopsaná! Takže na ní nebudete čekat dvacet let, jako na PLP :). Má to jen jeden jediný háček - nemám název, heh. :D

By the way, přeji krásný zbytek svátků a doufám, že jste měli krásné Vánoce :)
Doms

Žádné komentáře:

Okomentovat