pátek 14. února 2014

Nemocenka

Ahojte!
Jak se máte? Já celkem dobře, ale onemocněla  jsem a stojí to za prd :(. Chtěla jsem vám tu dát ffku, ale ty komenty. Tož děcka. No nevadí.
Sledujete někdo olympiádu? Já teď stejně nemám nic lepšího na práci (nepočítám-li blížící se maturitu a ostatní sra*ky). Škoda mluvit, že.
Ale fandím jak o život, i když mě nikdo nevidí. Bauer 5. místo, šikovný, i když medajle mohla být. No hokej, aspoň, že si napravili reputaci po Švédech.
Ale dost o tom. Minulý týden v sobotu jsem byla v  Praze, podívat se na svou, možná, budoucí vysokou školu. Hrozně hezký to tam bylo, ale tak, estetická stránka by neměla být důležitá, že. No i tak, nasát trochu té atmosféry.
Hlásit se budu na dvě školy - VŠB TU Ostrava (Báňská, kdyby to někomu nedošlo) - management.  No a pak VŠE - Vysoká škola ekonomická v Praze - fakulta mezinárodní vztahů - obor Mezinárodní studia - Diplomacie a Mezinárodní obchod.
Do Prahy chci víc, ale štve mě, že je to tak daleko a pak se příjimačky dělají ze dvou jazyků - aj a frj, takže sado.
Nechodí tam náhodou někdo? :D :D

Mějte se hezky

Andy

6 komentářů:

  1. Držím palce, nech ťa zoberu na školy a rýchlo sa uzdrav ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí u přijmaček :)
    Ani na jednu školu nechodím. Ale chodím na školu (VOŠ sociálně právní) v Praze a to jsem z Havířova :D Jo trochu dálka, ale mě aspoň nic jiného nezbylo :D Ale jsem tu ráda.. Mám se tu líp, než tam :)
    Proč zrovna tam chtějí frj? Pochopila bych nj nebo rj, ale proč frj? No to je jedno. Držím palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se učím teď frj a dělat přijímačky z ruj nebo z nj - to bych nedala :D

      Vymazat
    2. aha, tak to pak jo :D
      němina je fajn.. je dost podobná ajině.. sice se mi to pletlo, ale tak nevadí :DDD

      Vymazat
  3. No, mohli by psát komenty...ty mršky! Já chci nové díly.. :D
    A u přijímaček ti držím palce, i ty mě...když se chci hlásit :D Už bych se měla rozhodnout kde :D
    Jsou to nervy, holka...to zvládneš a ten pocit je úžasný :) :*

    OdpovědětVymazat
  4. Bola by som rada, ak by ste navštívili môj nový blog s poviedkami o 1D :))
    myownworld-badbitch.blog.cz
    Ďakujem :3
    -Leya Caslin

    OdpovědětVymazat